Midt i juni

Hallo!

Det har vært stille fra dette tastaturet i det siste, og det er av den enkle grunn av at jeg har ikke hatt noe særlig og skrive om egentlig.

Dagene går som de pleier, og er ellers ute i sola så fort sjangsen byr seg.

Det har vært en fantastisk start på sommeren forresten, det har vært sol på himmelen hver dag, (untatt i går) og det har vært fin temperatur i lufta også.

Ser på loggen her at det er faktisk hele 2 uker siden sist innlegg, og skal ærlig innrømme at jeg ikke aner hva som har skjedd de siste 2 ukene.

***

Mandag 3 juni tok jeg lappen da forresten, MEN har faktisk ikke vært og kjørt på egenhånd enda.

Hører om alt for mange ulykker i nærområdet så det tørr jeg faktisk ikke. Beklager, men sånn er det.

Det er mange som driver og «maser» om at jeg må komme meg ut på veien etterhvert, men den tiden får komme senere.

Har da klart meg i mange år med kollektivt, så skal da klarer meg en god stund til 😛

***

Forige uke var det mye trist som skjedde i Drammen by.

Fredag 7 juni sto det på www.dt.no at det hadde blitt funnet ei jente på 24 år i Stordammen på Konnerud.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10117168

Har i etterkant fått vite hvem denne jenta var, og visste godt hvem hun var, vi var ikke nære venner, men heller mer bekjente.

Søndagen etter så var det STOR bilulykke i Konnerudgata, og også den ulykken endte med at 2 gutter på 18år døde.

Vet ikke hvem de var, men er tragsk likevel.

18 år er ingen alder, uansett skyld og hendelse så er det ingen som fortjener en slik avsluttning på livet.

***

Ellers så har vi hatt det veldig gøy på jobb disse ukene, og jeg tror alle merker at det er sommerferie rett rundt hjørnet!!!

***

Etter og ha sett noen bilder på nettet så måtte jo vi også prøve.

vi klarte 4 st helt uten noen problemer, men 5 st blei knall og fall.

Ole som lå nederst klarte seg fint, men Tine som er som nr to fikk gulvet rett i haka, og Ann Karin som er oppå henne igjen fikk skoen til Tina rett i ansiktet.

Alle lo etterså, så var nok ingen krise.

Nå som sola skinner så er det ingen som sier at vi MÅ være inne og jobbe!!

Tok med meg Bente ut og ned på gresset.

Brillene var et påfunn bare, men vi fikk oss en god latter!

Det var flere som likte de STORE brillene, men det var ingen som kledde de like mye som Inga!

***

I dag så sprakk ballongen ang fremtiden til de største treningskjedene i norden!!!

ELIXIA, SATS og Fresh Fitness får samme eier.
 
ELIXIA blir del av Nord–Europas ledende treningskjede.
 
Eierne av SATS og Fresh Fitness (TryghedsGruppen) og eiere til ELIXIA (Altor) har i dag signert en avtale om en sammenslåing av selskapene. Det nye selskapet vil hete Health & Fitness Nordic AS (HFN) som vil bestå av ELIXIA, SATS og Fresh Fitness.
Nå er det snart på tide og gå til jobb
Take care

Legg igjen en kommentar